طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

۳۵ بازديد

سراميك طرح چوب امروزه طرفداران بسيار زيادي بين خانه دارها و ساير مكان ها مانند دفاتر اداري پيدا كرده است. البته جاي تعجبي هم ندارد وقتي طرح هايي تا اين اندازه شبيه چوب طبيعي توليد مي شود كه حتي تشخيص آن در نگاه اول براي افراد حرفه اي در اين زمينه نيز مشكل است، به انتخاب اول بسياري از مردم تبديل شوند. در اين پست در ادامه مطالب قبلي پيرامون كفپوش هاي چوبي و سراميكي، قصد معرفي تعدادي از جديدترين و زيباترين كفپوش هاي سراميكي را داريم كه طرحي بسيار شبيه به چوب دارند. لايه اي كه بروي اين كاشي ها كشيده شده، كاملا نقش خود چوب را تداعي مي كند و حتي گره هايي كه در چوب طبيعي وجود دارد در آنها پديدار است.

مزيت بزرگ كفپوش هاي طرح چوب تنوع زياد آنها در محصولات توليدي است. طوري كه براي هر خانه و مكاني مي توان نمونه اي بسيار مناسب و شيك پيدا كرد. از مدل هاي مدرن گرفته تا روستيك، آنتيك و كلاسيك در زمره اين محصولات وجود دارند. اين كفپوش هاي سراميكي را مي شود در تمام اتاق ها مانند آشپزخانه، حمام، پذيرايي، نشيمن و اتاق خواب استفاده كرد. جالب تر اينكه حتي بعنوان ديوارپوش نيز مي توانيد آنها در مكان خود نصب كنيد، از آنجايي كه ظاهري شبيه به چوب دارند، در حمام بسيار شيك جلوه خواهند كرد. در شكل هاي زير با تعدادي از زيباترين طرح ها آشنا خواهيد شد.

سراميك طرح چوب 15 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

اگر به دقت به ظاهر چوب و تخته هاي بريده شده چوب طبيعي دقت كنيد روي سطح آنها شكل هاي نامنظم و نامرتبي را مي بينيد كه وقتي در يك دسته كنار هم قرار مي گيرند به طرز عجيبي پيچيده و زيبا بنظر مي رسند. همين بافت هاي بهم پيچيده و نامنظم چوب طبيعي است كه آنرا ارزشمند مي كند زيرا ظاهري منحصر بفرد و يگانه ايجاد مي كنند كه نمونه آن در هيچ كجاي ديگر وجود ندارد، اما امروزه سراميك و كاشي ها طرح چوب توانسته اند با تكنولوژي پيشرفته دقيقا همين حالت منحصر بفرد چوب را روي كاشي و سراميك پياده كنند آن هم با هزينه اي بسيار كمتر نسبت به چوب طبيعي.

سراميك طرح چوب 1 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

سراميك طرح چوب 3 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

سراميك طرح چوب 10 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

خوبي سراميك و كاشي هاي طرح چوب اين است كه در سايز و اندازه هاي بسيار متنوعي توليد مي شوند. اگر ظاهري كاملا شبيه به چوب طبيعي مي خواهيد بايد به سراغ پنل هاي تخته اي باريك و طويل برويد مانند شكل اول، و اگر دوست داريد محيطي شبه سراميكي با ابعاد بزرگ اما طرح چوب داشته باشيد شكل دوم بهترين گزينه براي شما خواهد بود. اندازه كاشي ها را بهتر است با توجه به وسعت فضا انتخاب كنيد مثلا اگر اتاق نشيمن متوسطي داريد استفاده از پنل هاي سراميكي مربعي طرح چوب فضا را گرمتر نشان خواهد داد اما براي اتاق كوچك نصب كردن پنل هاي باريك و دراز گزينه بهتري است زيرا باعث ايجاد خطاي ديد و بزرگتر ديده شدن محيط مي شود.

سراميك طرح چوب 8 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

سراميك طرح چوب 2 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

سراميك طرح چوب 13 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

مورد قابل توجه ديگر كه نشان دهنده پيشرفت قابل توجه تكنولوژي در زمينه كفپوش هاي طرح چوب است رنگ بسيار طبيعي و باكيفيت زده شده روي پنل هاست كه چهره چوب را از آنچه كه هست نيز واقعي تر نشان مي دهد. رنگ ها را طوري مي زنند كه حتي خوردگي و زدگي هايي كه نشان از كهنگي و بريدگي هاي چوب طبيعي دارد را نيز شبيه سازي مي كند. در شكل هاي زير نمونه هايي از سراميك هاي طرح چوب را مي بينيد كه با لايه رنگي مخصوصي، ظاهري كهنه و پوسيده به خود گرفته كه براي دكوراسيون هاي روستيك و آنتيك نيز بسيار مناسب و زيبا هستند.

سراميك طرح چوب 22 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

سراميك طرح چوب 5 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

سراميك طرح چوب 4 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

سراميك طرح چوب 7 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

شايد بهترين مكان براي استفاده از سراميك هاي طرح چوب در محيط هاي مرطوب مانند حمام و سرويس بهداشتي باشد. از آنجايي كه چوب طبيعي نسبت به آب حساس است و مدل هاي مقاوم در برابر رطوبت آن نيز قيمت بسيار بالايي دارند، بسياري ترجيح مي دهند بجاي نصب پنل هاي طبيعي، از كاشي و سراميك طرح چوب استفاده كنند تا با اين كار هم هزينه كمتري داده باشند و هم خيالشان از بابت خرابي، تعمير و نگهداري چوب طبيعي راحت و آسوده باشد. در شكل زير مشاهده مي كنيد كه چگونه از پنل هاي سراميكي طرح چوب در كفپوش و حتي ديوار و سقف حمام استفاده شده است.

سراميك طرح چوب 28 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

سراميك طرح چوب 17 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

سراميك طرح چوب 18 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

در كنار محيط هاي مرطوب، محيط هاي خارجي خانه مانند پاسيو، تراس، ايوان و حياط نيز مكان بسيار مناسبي براي استفاده از كاشي هاي جالب و پيشرفته است. همانطور كه مي دانيد كفپوش چوبي در محيط هاي خارجي منزل چهره اي بسيار لوكس و باكلاس در دكوراسيون ايجاد مي كند اما در مقابل همانطور كه در بالا اشاره شد هزينه نگهداري آن بسيار بالا تمام خواهد شد ولي كفپوش هاي سراميكي اين مشكل را كامل از سر راه برميدارند و همزمان چهره اي لوكس به دكوراسيون پاسيو و حياط خلوت شما مي دهند. در شكل هاي زير مشاهده مي كنيد كه استراحت و مهماني در چنين فضاهايي چقدر لذت بخش خواهد بود.

سراميك طرح چوب 25 طبيعي ترين مدل هاي سراميك طرح چوب مناسب مكان مسكوني و تجاري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.