راهنماي خريد بهترين مبلمان از بازار مبل دلاوران + قيمت و آدرس

۱۹ بازديد

بازار مبل دلاوران يكي از معروف ترين بازارهاي مبل تهران است كه در يك خيابان طولاني به نام خيابان دلاوران واقع شده است . در اين بازار مبل انواع مدل هاي مبلمان با قيمت هاي مختلف موجود مي باشد و براي هر بودجه اي يك انتخاب وجود خواهد داشت .

بازار مبل دلاوران يكي از معروف ترين بازارهاي مبل تهران است كه در يك خيابان طولاني به نام خيابان دلاوران واقع شده است . در اين بازار مبل انواع مدل هاي مبلمان با قيمت هاي مختلف موجود مي باشد و براي هر بودجه اي يك انتخاب وجود خواهد داشت .

مبلمان دلاورانمبلمان دلاوران

نمايشگاه هاي بازار مبل دلاوران

در بازار بزرگ مبل دلاوران نمايشگاه هاي زيادي براي فروش مبلمان منزل قرار دارد . اين بازار در شش بخش از سمت چهار راه اول ، دوم و سوم جنوبي و چهار راه اول ، دوم و سوم شمالي قرار دارد . در اين بازار بزرگ مبلمان مدرن و راحتي ، مبلمان سلطنتي ، مبلمان كلاسيك و مبلمان اداري براي سليقه هاي مختلف وجود دارد . علاوه بر مبلمان سرويس خواب دو نفره ، سرويس خواب نوجوان ، سرويس خواب نوزاد ، ميز ال سي دي ، ميز ناهار خوري و … را نيز مي توانيد در اين بازار مشاهده كنيد . وجود همه ي اقلام دكوراسيون منزل در بازار مبل دلاوران باعث مي شود شما بتوانيد با قدم زدن در اين خيابان همه ي اقلام و وسايل مورد نياز منزلتان را تهيه كنيد و زمان كمتري تلف كنيد .

جديدترين مدلها قيمت و خريد مبل با ارسال رايگان

حتما بخوانيد : بازار مبل تهران

آدرس بازار مبل دلاوران

آدرس بازار مبل دلاوران : ميدان رسالت ، خيابان دلاوران ، ميدان الغدير ، خيابان دلاوران

براي رفتن به بازار مبل دلاوران مسير هاي مختلفي وجود دارد سه مسير براي رفتن به اين بازار به شرح زير مي باشند :

  1.  بزرگراه رسالت شرق ، ميدان رسالت ، خيابان هنگام ، ميدان الغدير ، خيابان دلاوران
  2.  بزرگراه همت زين الدين شرق ، خروجي هنگام ، ميدان الغدير ، بلوار دلاوران
  3.  بزرگراه بابايي ، خروجي هنگام ، ميدان الغدير ، خيابان دلاوران

بازار مبل دلاورانبازار مبل دلاوران

قيمت مبلمان در بازار مبل دلاوران

در بازار مبل دلاوران انواع مبلمان مدرن و كلاسيك با قيمت هاي مختلف وجود دارد . در اين بازار بزرگ چون رقابت زيادي وجود دارد باعث مي شود قيمت ها منصافه و عادلانه باشند . مشتري ها مي توانند قيمت فروشگاه هاي مختلف را مقايسه كنند و با توجه به بودجه اي كه در نظر گرفته اند خريد خود را انجام دهند و دست خالي از اين بازار بزرگ بيرون نروند .

ساعت كاري بازار مبل دلاوران

در بازار مبل دلاوران مركز خريد و پاساژ وجود ندارد و همه ي نمايشگاه ها و فروشگاه هايي كه در اين بازار وجود دارند توسط اشخاص و به صورت خصوصي كار مي كنند به همين دليل ساعت كاري مشخص شده اي ندارند ولي معمولا همه روزه از ساعت ۹ صبح الي ۱۰ شب باز مي باشند و در روز هاي تعطيل نيز از ساعت ۹ تا ۲ بعدازظهر مي توانيد از فروشگاه هاي اين بازار بزرگ ديدن نماييد .

بازار مبل دلاورانبازار مبل دلاوران

كانال اينستاگرام

امروزه فضاي  مجازي بخش بزرگي از تبليغات و فروش كسب و كارها را شامل شده است و همه ي نمايشگاه ها و فروشگاه هاي واقع شده در بازار مبل دلاوران نيز داراي پيج اينستاگرام مي باشند كه به شما اين امكان را مي دهند كه به صورت غير حضوري همه ي محصولات آنها را ببينيد . براي ديدن مدل هاي مبلمان در بازار مبل دلاوران با سرچ كلمه ” دلاوران ” پيج هاي اينستاگرام را براي مشاهده محصولات خواهيد يافت . پيج زير يكي از پيج هاي اينستاگرام است كه مي توانيد انواع مبلمان منزل را در آن مشاهده كنيد :

https://www.instagram.com/dayiran/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.