چگونگي طراحي كليد و پريزهاي ساده اتاق , طبق دكوراسيون و چيدمان منزل

۱۳ بازديد

ما هميشه فكر مي كنيم , طراحي دكوراسيون فقط عوض كردن مبلمان يا تغيير در اتاق خواب و… مي باشد.

 

ما هميشه فكر مي كنيم , طراحي دكوراسيون فقط عوض كردن مبلمان يا تغيير در اتاق خواب و… مي باشد. در صورتيكه با چند كار ساده در وسايل كوچك هم مي شود تغيير زيادي در دكوراسيون خانه ايجاد كند. طراحي كليد و پريزهاي ساده اتاق يكي از اين تغييرات است كه در ادامه راجب آن صحبت مي كنيم.

 

براي عوض كردن ظاهر ساده كليد و پريزها مي توانيم با زدن استيكر هاي برجسته  و شلوغ كه خود بيانگر داستاني است در اطراف پريزها, ظاهر كليد و پريزها را از يكنواختي خارج كرده و به شكل جذابي تغيير دهيم. طراحي كليد و پريزهاي ساده اتاق بستگي به خودتان دارد و هر طرحي كه دوست داريد مي توانيد روي آن انجام دهيد.

عكس از كليد و پريزهاي طراحي شده

طراحي كليد و پريزهاي ساده اتاق 1

طراحي كليد و پريزهاي ساده اتاق 2

طراحي كليد و پريزهاي ساده اتاق 3

طراحي كليد و پريزهاي ساده اتاق 4

استيكر هاي ديواري, براي اتاق خواب كودك بيشتر كاربرد دارد .اين استيكرها در طرح و شكل هاي مختلفي است اعم از كارتوني يا شكل حيوانات و… كه زيباي خاصي به پريزهاي برق مي دهد.شما مي توانيد با كمي ايده و سليقه  با خمير چيني گل هاي  زيبا و يا عروسك هاي فانتزي كوچك درست كنيد و آن را با چسب روي كليد و پريزهاي برقتان بچسبانيد.

يكي ديگر از روش ها, طراحي  فضاي پشت كليد و پريزتان است.كه با قلم مو و رنگ و طرح دلخواه خود را نقاشي مي كنيد. فقط كافيست كمي خلاقيت از خود نشان دهيد اين كار بسيار جذاب است و زيبايي خاصي به ديوارها مي بخشد,  از اين طراحي شما مي توانيد براي كليد و پريزهاي اتاق نشيمن , آشپزخانه و حتي سالن پذيرايي نيز استفاده نماييد.

يكي ديگر از كارهاي خلاقانه براي كليد و پريزهاي ساده, زدن كاغذ كادو به آن مي باشد شما با مقداري چسب تمام زواياي قاب پريز برق را چسب بزنيد و با حوصله كاغذ كادو را روي آن بچسبانيد اين كار در عين سادگي بسيار شيك و زيبا مي باشد.

يكي ديگر از كارهاي بامزه براي مخفي كردن كليد پريزها, ساختن درهاي كوچك روي كليد پريزها است اگر براي درست كردنش مهارت نداريد از يك نجار كمك بگيريد.روش هاي ساده و زيباي ديگري هم وجود دارد كه, شما مي توانيد طبق سليقه خودتان روي كليد و پريزهاي ساده انجام دهيم .

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.