رازهايي در مورد آينه و نصب آن در منزل و نقش موثر آن در آرامش خانه

۱۱ بازديد

عده اي فكر مي كنند كه آينه وسيله اي است بي استفاده كه حضورش در خانه مهم نمي باشد .

عده اي فكر مي كنند كه آينه وسيله اي است بي استفاده كه حضورش در خانه مهم نمي باشد .اين باور كاملا اشتباه است آينه كاربردهاي زيادي براي تزيين خانه شما داردشما مي توانيد آينه را بالاي شومينه تان نصب كنيد يا آن را قاب بگيريد و كنج اتاق بگذاريد و يا از ديوار اتاق تان آويزان كنيد. رازهايي در مورد آينه وجود دارد كه مهم تريناشان ايجاد آرامش در خانه است.

 

تبليغات : جديدترين و شيك ترين سرويس خواب نوزاد در سايت اينترنتي

رازهايي در مورد آينه و نصب آن در منز ل را مي توانيم بيان كنيم به اين شكل كه اگر آينه را در آپارتمانها و اتاق هاي كوچك مان استفاده كنيم بعد از نصب آن متوجه مي شويم كه چقدر به وسعت خانه مان اضافه مي شود اگر سالن پذيرايي يا اتاق نشيمنتان كوچك است يك آينه روبروي پنجرها ي اتاق نصب كنيد خواهيد ديد يكباره فضاي خانه چقد دلباز مي شود.

عكس از آينه هاي شيك در منزل

آينه 1

آينه 2

آينه 3

آينه 4

از خاصيت هاي ديگ آينه در خانه منعكس كردن نور ازپنجره به سمت اتاق است و همينطور در شب با روشن كردن لوستر و چراغ ها نور اتاق خود را چندبرابر كنيد و فضاي رويايي به منزلتان بدهيد.

يكي ديگر از جاهايي كه بهتر است آينه نصب شود ورودي خانه مي باشد. اين كار نوعي خوش آمد گويي به مهمان است ضمن اينكه اگر فردي قصد ورود به خانه تان را دارد مي تواند خود را ببيند و قبل از ورود به سالن خود را مرتب كند. اگر ورودي خانه تان بزرگ است بعد از نصب آينه به ديوار مي توانيد يك ميز زيبا زير آينه بگذاريد و با يك گلدان شيك آن را تزيين كنيد.

آينه را نيز مي شود در آشپزخانه نيز نصب كرد اين كار روشنايي فضا را دو برابر مي كند ضمن اينكه خودتان را در حين آشپزي مي توانيد ببينيد و از آشپزي لذت ببريد و انرژي مثبت را به خانه بياوريد.

در اتاق خواب مي شود از آينه هاي قدي با فريم ساده استفاده كنيد.با اين كار مي توانيد گوشه هاي خالي اتاق خوابتان را پر كنيد اين پوشش جذابيت اتاق شما را بيش از بيش بالا مي برد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.