۷ نكته طلايي كه قبل از خريد ميز ناهار خوري بايد دانست

۱۲ بازديد

خريد ميز ناهار خوري مناسب يكي از دغدغه‌هاي دكوراسيوني خانواده‌هاست.

۷ نكته طلايي كه قبل از خريد ميز ناهار خوري بايد دانست

خريد ميز ناهار خوري مناسب يكي از دغدغه‌هاي دكوراسيوني خانواده‌هاست.

به گزارش ايسنا، بنابراعلام دي ايران، در اين مطلب قصد داريم ۷ نكته مهم را كه بايد مورد توجه قرار گيرند مطرح كنيم و سپس يك سايت تخصصي براي مشاوره و خريد آنلاين را در اين زمينه معرفي نماييم.

۱ – توجه به فضاي موجود قبل از خريد ميز ناهار خوري

هنگام انتخاب ميز ناهار خوري براي خانه خود، بايد ميزان فضاي موجود را مورد بررسي قرار دهيد. اندازه اتاق غذاخوري يا آشپزخانه باز را كه در آن مجموعه ناهار خوري شما واقع خواهد شد، بررسي كنيد.

در حالت ايده‌آل، فاصله بين لبه مجموعه ميز ناهارخوري شما تا ديوار يا هر نوع مبلمان ديگر بايد حدود يك متر باشد. اين كار به شما امكان مي‌دهد تا در حين حركت اطراف ميز و جابجايي صندلي خود، فضاي كافي داشته باشيد و درعين‌حال زيبايي خاصي را ايجاد مي‌كند.

۲ – سبك كلي دكوراسيون منزل خود را در نظر داشته باشيد

ميز ناهار خوري خود را بسته به سبك دكوراسيون خانه انتخاب كنيد. انواع مدل‌هاي مختلفي از ميز ناهار خوري وجود دارد؛ مثلا ميزهاي مدل سنتي (ميزهاي ناهار خوري سبك كارخانه و سطوح چوبي در معرض ديد)، ميزهاي سبك كلاسيك يا قديمي (پايه‌هاي ميز به شكل خميده همراه با تزيينات و كنده‌كارهاي زيبا)، ميزهاي سبك مدرن و معاصر (فرم‌هاي لبه راست و تميز ساخته‌شده از چوب، شيشه يا فلز)، ميزهاي سبك صنعتي (ميزهاي ناهار خوري چوبي و فلزي)

۳ – شكل ميز ناهار خوري

قسمتي از فضاي ناهارخوري يا آشپزخانه را كه خالي است و قصد داريد ميز غذاخوري را آنجا بگذاريد در نظر بگيريد در صورتي كه اين فضا مستطيل شكل است ميز ناهار خوريتان را مستطيلي انتخاب كنيد و در صورتي كه مربع يا نزديك به مربع است بهتر است از ميز ناهار خوري گرد استفاده كنيد.

۴ – جنس ميز ناهار خوري

انتخاب مواد با دوام و باكيفيت در ساخت ميز ضمن ارتباط مستقيم با طول عمر ميز ناهارخوري سبب زيبايي كل دكوراسيون مي‌شود و آسيب‌پذيري كمتري در مقابل بازي بچه‌ها در محيط خانه دارد.

اگر يك ميز نهار خوري چوبي را انتخاب مي‌كنيد، هميشه چوب‌هاي سخت مانند گردو، چوب ماهون، بلوط يا چوب ساج را انتخاب كنيد. به ياد داشته باشيد كه در صورتي كه بچه كوچك در خانه نداشته باشيد با انتخاب ميز ناهار خوري با روكش شيشه‌اي مي‌توانيد چندين نوع دكوراسيون را به‌خوبي پوشش دهيد.

علاوه بر اين، از آنجا كه ميزهاي شيشه‌اي بازتاب نور دارند، احساس سبكي و روشنايي به اتاق مي‌بخشند.

۵ – ميز ناهار خوري ظريف يا بادوام

قبل از خريد، نحوه استفاده از ميز ناهار خوري خود را در نظر بگيريد. به‌عنوان‌مثال، اگر ميز ناهار خوري شما به‌طور مداوم توسط تمام خانواده مورد استفاده قرار مي‌گيرد، اولويت شما مي‌بايست ميزهاي محكم و با دوام باشد؛ اما اگر از ميز ناهار خوري شما كمتر استفاده مي‌شود، مي‌توانيد ميزهاي ظريف و تزئيني را انتخاب نماييد.

اگر در خانه اجاره‌اي زندگي مي‌كنيد، توصيه مي‌كنيم يك ميز ناهار خوري را انتخاب كنيد كه سبك و با دوام باشد.

۶ - تعداد نفرات ميز ناهار خوري

با توجه به محدوديت فضا در خانه‌هاي امروزي ما ايراني‌ها بهتر است تعداد را برحسب تعداد افراد دائمي خانه كه دائما قصد استفاده از ميز ناهار خوري را دارند، انتخاب كنيد و ميهمان را ملاك انتخاب شما نباشد زيرا هزينه فضايي كه ميز غذاخوري شما اشغال مي‌كند بسيار بيشتر از آن است كه بخواهيد براي ميهمان جا رزرو كنيد.

۷ – ميز ناهار خوري را از كجا بخرم؟

شما مي‌توانيد با مراجعه به بازارهاي مبلمان در سراسر كشور ميز ناهارخوري مدنظر خود را انتخاب كنيد اما يكي از روش‌هايي كه امروز مرسوم است و علاوه برداشتن تنوع بالا با توجه به خريد مستقيم از توليدي مي‌توانيد در هزينه‌هاي خود صرفه‌جويي كنيد خريد ميز ناهار خوري به‌صورت آنلاين است.

ما سايت دي ايران با آدرس اينترنتي DayIran.Com را كه يكي از سايت‌هاي خوشنام و با قدمت بالاست و داراي نماد اعتماد مي‌باشد به شما معرفي مي‌كنيم كه محصولات خود را در زمينه دكوراسيون منزل شامل ميز ناهارخوري، سرويس خواب، مبلمان، ميز تلويزيون و ... با ارسال رايگان به سراسر كشور مي‌فرستد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.