بهترين مدل طراحي و ديزاين دكوراسيون اتاق خواب پسرانه + عكس

۳۳ بازديد

دكوراسيون اتاق خواب پسرانه بايد بر اساس روحيات و سليقه فردي او باشد تا از بودن در اتاقش لذت ببرد و بتواند راحت بخوابد و استراحت كند .

دكوراسيون اتاق خواب پسرانه بايد بر اساس روحيات و سليقه فردي او باشد تا از بودن در اتاقش لذت ببرد و بتواند راحت بخوابد و استراحت كند . پسران داراي انرژي زيادي هستند و روحيه پر انرژي دارند ، براي دكوراسيون اتاق خواب پسرانه بايد به انرژيك بودن فضاي اتاق توجه كنيد . در طراحي دكوراسيون اتاق پسرانه حتما نظر و سليقه شخصي اورا جويا شويد و اتاق را طوري بچينيد كه خودش دوست داشته باشد و از آن لذت ببرد .

طراحي دكوراسيون اتاق خواب پسرانهدكوراسيون اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه

براي اتاق خواب پسرانه معمولا از رنگ هاي قرمز ، نارنجي و زرد بيشتر استفاده مي شود اين رنگ ها گرما و انرژي زيادي دارند و با روحيات پسران جور در مي آيند . رنگ دكوراسيون اتاق خواب روي شخصيت فرزند شما خيلي تاثير دارد مثلا اگر يك پسربچه بازيگوش و خيلي شلوغ داريد براي اينكه كمي آرامتر شود براي اتاقش از رنگ آبي استفاده كنيد و اگر خيلي گوشه گير و آرام است از رنگ هاي شاد و پر انرژي مثل قرمز استفاده كنيد تا شخصيت او متعادل تر شكل بگيرد .

سرويس خواب پسرانه

مهم ترين فاكتور در اتاق خواب پسرانه سرويس خواب است كه در طرح ها و مدل هاي مختلف در بازار وجود دارد . انتخاب نوع سرويس خواب نوجوان بستگي به سبك دكوراسيون داخلي اتاق خواب دارد كه معمولا پسران بيشتر سرويس خواب هاي اسپرت را مي پسندند . اگر پسرتان به اندازه كافي بزرگ شده است كه بتواند نظر بدهد حتما نظرش را بپرسيد و با توجه به سليقه خودش نوع سرويس خواب را خريداري كنيد .

طراحي دكوراسيون اتاق خواب پسرانهدكوراسيون اتاق خواب پسرانه

فرش اتاق خواب پسرانه

انتخاب فرش براي اتاق خواب بايد با توجه به نوع دكواسيون اتاق و رنگ ديگر وسايل اتاق خواب انتخاب شود و با آنها هماهنگ باشد . اگر فرزند پسر شما كوچك است و روي زمين بازي مي كند در انتخاب فرش دقت كنيد كه به اندازه كافي نرم و راحت باشد تا وقتي روي زمين بازي مي كند آسيب نبيند .

پرده اتاق خواب پسرانه

اگر اتاق خواب پنجره دارد مي توانيد با يك پرده تغيير زيادي در دكوراسيون آن ايجاد كنيد . پرده ها براي اتاق خواب نوجوانان تنوع بالايي دارند از طرح هاي فانتزي گرفته تا طرح هاي اسپرت . براي خريد پرده دقت كنيد رنگ آن با رنگ ساير دكوراسيون داخلي اتاق هماهنگ باشد .

تزيينات اتاق خواب پسرانه

در انتخاب تزيينات براي اتاق خواب دقت كنيد كه سليقه ي پسران با دختران كاملا متفاوت است و پسران بيشتر دوست دارند تزييناتي در اتاقشان باشد كه به آنها شور و انرژي بدهد . شخصيت هاي كارتوني مثل مرد عنكبوتي و بتمن از علاقه هاي پسران هستند كه مي توانيد طرح هاي سه بعدي از آنها در اتاقشان نصب كنيد . وسايل بازي پسرانه همچون توپ و ماشين هاي اسباب بازي نيز مي توانند براي تزيين اتاق خواب پسرانه استفاده شوند.

طراحي دكوراسيون اتاق خواب پسرانهدكوراسيون اتاق خواب پسرانه

نورپردازي اتاق خواب پسرانه

براي نورپردازي اتاق پسرانه از چند منبع نوري استفاده كنيد تا اتاق نور كافي داشته باشد . براي قسمت ميز مطالعه كه نور بيشتري احتياج دارد يك چراغ مطالعه قرار دهيد و براي تخت خواب كه به نور كمتري احتياج دارد چراغ خواب ديواري مناسب است . نور اتاق بايد طوري تنظيم شود كه در شب خيلي تاريك نباشد چون بچه ها معمولا از تاريكي مي ترسند .

علايق پسران

در طراحي دكوراسيون اتاق فرزندتان قبل از هر چيزي به علايق او توجه كنيد ، بچه ها خيلي روياپردازي مي كنند و هر كدام به چيز هاي خاصي علاقه دارند . سعي كنيد فرزند خود را بيشتر بشناسيد و با چيز هاي مورد علاقه اش آشنا شويد و از آنها در طراحي دكوراسيون داخلي اتاقش استفاده كنيد . اگر عاشق فوتبال و فوتباليست هاي معروف است از تصاوير آنها براي تزيين ديوارها استفاده كنيد و اگر به جغرافيا و سفر علاقه دارد مي توانيد يك كره بزرگ در گوشه اي از اتاقش قرار دهيد .

طراحي دكوراسيون اتاق خواب پسرانهطراحي دكوراسيون اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب دو نفره

امروزه با افزايش آپارتمان نشيني و كم شدن متراژ خانه ها فضاي منازل و اتاق ها كوچك شده است . براي خانواده هايي كه دو فرزند آنها در يك اتاق هستند بايد دكوراسيون اتاق را با توجه به سليقه و علايق هر دوي آنها بچينند تا هر دو از اتاق لذت ببرند . اگر اتاق خيلي كوچك است از تخت خواب دو طبقه استفاده كنيد و اگر فرزندانتان از لحاظ علايق و سليقه با هم اختلاف دارند اتاق را به دوقسمت تقسيم كنيد تا هركدام فضاي خصوصي خود را داشته باشند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.