بهترين مدل طراحي و ديزاين دكوراسيون اتاق خواب عروس + عكس

۳۵ بازديد

طراحي و ديزاين دكوراسيون اتاق خواب عروس يكي از دغدغه هاي نوعروسان است .

طراحي و ديزاين دكوراسيون اتاق خواب عروس يكي از دغدغه هاي نوعروسان است . اتاق خواب جايي براي به آرامش رسيدن و دوري از استرس هايي است كه همه ي ما در طول روز تجربه مي كنيم حالا اگر اين اتاق اولين تجربه زندگي مشترك باشد اهميت بيشتري پيدا مي كند كه بايد يك سري نكات و اصول را در چيدمان اين اتاق رعايت كنيم . در اين مطلب براي چيدمان بهتر اتاق خواب عروس شما را راهنمايي خواهيم كرد .

دكوراسيون اتاق خواب عروسدكوراسيون اتاق خواب عروس

اصول دكوراسيون اتاق خواب عروس

در چيدمان اتاق خواب عروس بايد به رنگ ، نورپردازي ، مدل و طرح سرويس خواب ، پرده ها و تزيينات توجه شود . و بين همه ي اجزاي اتاق ارتباط و هماهنگي هم از نظر رنگ و هم از نظر طرح و مدل برقرار باشد . در چيدن اتاق خواب عروس بهتر است خانواده و اطرافيان دخالت نكنند و به عروس خانم اجازه بدهند براي خصوصي ترين مكان زندگيش خودش تصميم بگيرد و با ذوق و سليقه خود وسايل آن را انتخاب كند و بچيند چراكه اين مكان براي خود اوست و بايد طوري چيده شود كه از آن لذت ببرد .

نورپردازي اتاق خواب عروس

نورپردازي اتاق خواب عروس يكي از مهم ترين فاكتور ها در دكوراسيون اتاق خواب است كه بايد به آن توجه شود . نورپردازي اتاق خواب عروس بايد طوري باشد كه ايجاد آرامش كند و زننده و آزار دهنده نباشد . نور اتاق خواب بايد هنگام شب حس آرامش و فضايي رويايي ايجاد كند و هنگام صبح به قدري روشن باشد كه فرد از خواب بيدار شده و از جايش بلند شود . نورپردازي بالا تاب مي تواند به پديد آمدن حوضچه اي از نور منجر شود و فضا را رمانتيك كند . مي توانيد از رشته هاي نور در زير كمد و تخت استفاده كنيد و جلوه زيبايي به محيط بدهيد . چراغ هاي ال اي دي بهترين راه حل براي ايجاد نور ملايم مي باشند همچنين مي توانيد چراغ هايي در كنار تخت خواب خود نصب كنيد .

دكوراسيون اتاق خواب عروسدكوراسيون اتاق خواب عروس

رنگ اتاق خواب عروس

مهم ترين عاملي كه روي دكوراسيون داخلي هر فضايي از جمله دكوراسيون اتاق خواب عروس تاثير مي گذارد رنگ آن است . رنگ اتاق خواب عروس شامل رنگ ديوار ها و سقف ، رنگ كفپوش و فرش ، رنگ سرويس خواب و همه ي اجزايي است كه در اتاق خواب چيده مي شوند . رنگ تمام اين اجزا بايد متناسب و همگون باشد تا يك دكوراسيون زيبا و جذاب پديد آيد . انتخاب رنگ اتاق خواب به سليقه شخصي عروس و داماد بستگي دارد ولي يك سري رنگ ها هستند كه طرفداران زيادي دارند و بيشتر استفاده مي شوند .

 آبي يكي از رنگ هاي پركاربرد و آرامش بخش براي اتاق خواب است و مي توانيد از تركيب رنگ آن با سفيد و طوسي استفاده كنيد . رنگ سفيد از آجاييكه نماد روشنايي است يكي از رنگ هاي پرطرفدار براي اتاق خواب عروس مي باشد ، مي توانيد از تركيب رنگ سفيد با آبي ، مشكي و قرمز براي اتاق خواب استفاده كنيد . رنگ سفيد اتاق هاي كوچك را بزرگتر و دلباز تر نشان مي دهد . يكي ديگر از رنگ هاي مورد علاقه عروس خانم ها صورتي است ، تركيب رنگ صورتي با سفيد و يا طلايي مي تواند براي بيشتر عروس و داماد ها جذاب باشد .

پرده و تزيينات اتاق خواب عروس

پرده هاي اتاق خواب عروس بايد متناسب با ديگر وسايل اتاق باشد . پرده هاي زيباي حرير مي تواند براي اتاق خواب عروس مناسب باشد . براي تزيين اتاق خواب عروس مي توانيد از شمع و گل استفاده كنيد . گلبرگ هاي مصنوعي و يا طبيعي در كنار شمع هاي تزييني زيبا مي توانند فضاي زيبا و رمانتيكي ايجاد كنند . همچنين مي توانيد از تور هاي رنگي تزييني و بادكنك براي تزيين اتاق خواب عروس بهره بگيريد .

سرويس خواب عروس

سرويس خواب عروس مهم ترين وسيله اي است كه بايد در انتخاب آن نهايت وسواس و دقت را به خرج دهيد . براي سرويس خواب عروس مدل هاي كلاسيك و تاجدار سلطنتي مناسب هستند ولي اگر اتاق خوابتان كوچك است تخت خواب را از مدل هاي جمع و جور انتخاب كنيد تا فضاي كمتري از اتاق اشغال شود . تخت خواب هاي كشودار و باكس دار نيز خيلي كارايي دارند و مي توانيد از كشوها و باكس هاي زير آن به جاي كمد استفاده كنيد . براي شروع چيدمان اتاق خواب ابتدا تخت خواب را در مركز بزرگترين ديوار اتاق قرار دهيد و پاتختي ها را با فاصله مناسب از آن قرار دهيد و سپس بقيه وسايل را بچينيد .

دكوراسيون اتاق خواب عروسدكوراسيون اتاق خواب عروس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.