انتخاب بهترين رنگ اتاق خواب عروس + عكس

۲۸ بازديد

رنگ اتاق خواب عروس يكي از مهم ترين عواملي است كه روي دكوراسيون آن تاثير مي گذارد و بايد در انتخاب رنگ مناسب براي اين اتاق نهايت دقت را به خرج دهيم .

رنگ اتاق خواب عروس يكي از مهم ترين عواملي است كه روي دكوراسيون آن تاثير مي گذارد و بايد در انتخاب رنگ مناسب براي اين اتاق نهايت دقت را به خرج دهيم . اتاق خواب عروس اولين تجربه زندگي مشترك عروس و داماد است و بايد دكوراسيون آن طوري طراحي شود كه در ذهنشان يك خاطره خوب و ماندگار بماند . رنگ اتاق عروس شامل رنگ تمام اجزاي اتاق از جمله رنگ سرويس خواب ، رنگ ديوار ها و سقف ، رنگ فرش ، رنگ پرده ها و تزيينات مي باشد كه بايد هماهنگي كامل از نظر رنگ بين آنها برقرار باشد . رنگ خواب عروس بايد با سليقه عروس و داماد انتخاب شود و احساس راحتي و آرامش ايجاد كند .

رنگ اتاق خواب عروسرنگ سفيد اتاق خواب عروس

اتاق خواب عروس سفيد

رايج ترين رنگ براي اتاق خواب عروس رنگ سفيد است كه تركيب رنگ آن با مشكي و قرمز مي تواند جذاب باشد . رنگ هاي جيغ مثل قرمز و نارنجي نبايد به عنوان رنگ اصلي اتاق خواب انتخاب شوند از اين رنگ ها مي توانيد در تركيب با رنگ هاي ملايم و آرامبخش استفاده كنيد در كل تركيب كردن رنگ هاي جيغ با رنگ هاي ملايم زيبا خواهد بود . رنگ سفيد اتاق خواب را بزرگتر و دلبازتر نشان مي دهد .

اتاق خواب عروس بنفش

بنفش از جمله رنگ هايي است باعث حس راحتي در اتاق خواب مي شود ، تركيب رنگ بنفش و سفيد براي اتاق خواب عروس مناسب است . رنگ بنفش يك رنگ اغواگر است و اگر زياد تيره باشد مناسب اتاق خواب نيست بهتر است براي اتاق خواب از بنفش روشن استفاده كنيد .

رنگ اتاق خواب عروسرنگ بنفش اتاق خواب عروس

اتاق خواب عروس آبي

اين رنگ از جمله رنگ هاي ملايم و زيبا براي اتاق خواب است كه حس آرامش را در فضاي اتاق خواب عروس ايجاد خواهد كرد . تركيب رنگ آبي با سفيد يا خاكستري دكوراسيون اتاق خواب عروس را شيك و زيبا جلوه مي دهد .

اتاق خواب عروس قهوه اي

رنگ قهوه اي يك رنگ گرم و خنثي است كه محبوبيت زيادي دارد و از جمله رنگ هايي است كه مي تواند به عنوان رنگ اصلي اتاق انتخاب شود و از رنگ هاي تند در تركيب با آن استفاده شود . رنگ قهوه اي معمولا بيشتر توسط زوج هاي مسن و جاافتاده انتخاب مي شود ولي با توجه به سليقه افراد از اين رنگ براي اتاق خواب عروس نيز استفاده مي شود .

اتاق خواب عروس سبز

رنگ سبز ايجاد طراوت و شادابي مي كند و حس طبيعت را به اتاق خواب مي آورد . با رنگ سبز فضاي اتاق عروس شاداب و سرزنده خواهد شد . تركيب رنگ سبز و آبي يكي از تركيب رنگ هاي پرطرفدار است كه مي توانيد با آن حس دريا و جنگل را به اتاق خواب بياوريد .

رنگ اتاق خواب عروسرنگ اتاق خواب عروس

اتاق خواب عروس نارنجي

 رنگ نارنجي يك رنگ عاشقانه است و از جمله مناسب ترين رنگ ها براي اتاق خواب عروس است . تركيب رنگ نارنجي و زرد مي تواند يك فضاي عاشقانه و زيبا ايجاد كند . استفاده زياد از رنگ نارنجي و مخصوصا نارنجي تيره براي اتاق خواب مناسب نيست سعي كنيد حتما نوع ملايم آن را انتخاب كنيد .

اتاق خواب عروس قرمز

 رنگ قرمز يكي از رنگ هاي عاشقانه و رويايي است ولي چون يك رنگ جيغ و پر انرژي است كمتر براي اتاق خواب استفاده مي شود . براي كساني كه به اين رنگ علاقه دارند مي توانند از تركيب رنگ آن با رنگ هاي مشكي و طلايي يك دكوراسيون رويايي براي اتاق خوابشان ايجاد كنند . بر اي افرادي كه آرام نيستند و زود عصباني مي شوند اين رنگ مناسب نيست .

رنگ اتاق خواب عروسرنگ اتاق خواب عروس

اتاق خواب عروس رنگارنگ

ممكن است بعضي از افراد از يك رنگ و يا تركيب دو رنگ خوششان نيايد و لذت نبرند ، اين افراد مي توانند از رنگ هاي مختلف براي دكوراسيون اتاق خوابشان استفاده كنند ولي بايد رنگ ها را درست و به جا كنار هم بكار ببرند تا يك اتاق خواب جذاب رنگارنگ خلق شود .

اتاق خواب عروس نقره اي و طوسي

رنگ نقره اي و طوسي جزء رنگ هاي مدرن هستند كه معمولا با هر سليقه اي جور در مي آيند . تركيب رنگ نقره اي با رنگ هاي سياه و سفيد مي تواند جذاب باشد و يك دكوراسيون زيبا و چشمگير برايتان ايجاد كند و تركيب رنگ طوسي با سفيد فضاي مدرن و زيبا و در عين حال صميمي را براي اتاق خواب عروس ايجاد مي كند .

رنگ اتاق خواب عروسرنگ اتاق خواب عروس

رنگ ديوار هاي اتاق خواب عروس

براي رنگ ديوار ها مي توانيد از تركيب دو رنگ استفاده كنيد ، همچنين تركيب رنگ و كاغذ ديواري مي تواند به دكوراسيون اتاق خواب عروس زيبايي و جذابيت بيشتري بدهد . در كل انتخاب رنگ براي اتاق خواب و بخصوص اتاق خواب عروس بيشتر از هر چيزي به سليقه فردي زوجين بستگي دارد ولي دقت كنيد بين رنگ هايي كه انتخاب مي كنيد هماهنگي باشد تا فضا زيباتر به چشم بيايد و لذت بيشتري از آن ببريد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.