۷ نكته طلايي كه قبل از خريد ميز تلويزيون بايد بدانيد

۱۵ بازديد

ميز تلويزيون يكي از اجزايي است كه در هر خانه‌اي يافت مي‌شود و معمولا نقطه كانوني منزل محسوب مي‌شود كه همه‌ي توجه‌ها جلب اين نقطه مي‌شود.

ميز تلويزيون يكي از اجزايي است كه در هر خانه‌اي يافت مي‌شود و معمولا نقطه كانوني منزل محسوب مي‌شود كه همه‌ي توجه‌ها جلب اين نقطه مي‌شود.

به گزارش ايسنا، بنابراعلام دي ايران، در انتخاب و خريد ميز تلويزيون بايد تمام نكات اساسي قبل از خريد را بدانيم و با دانش كافي وارد بازار خريد شويم. در اين نوشتار سعي داريم در ابتدا نكات مهم براي خريد ميز تلويزيون را مورد بررسي قرار دهيم و سپس يك سايت بزرگ خريد را به شما پيشنهاد دهيم.

۱ - اندازه ميز تلويزيون بايد چقدر باشد؟

قبل از اقدام براي خريد ميز تلويزيون بايد تلويزيون را اندازه‌گيري كنيد تا اندازه ميز آن مشخص شود. براي اندازه‌گيري تلويزيون متر را از گوشه سمت راست بالاي تلويزيون گرفته و تا گوشه سمت چپ پايين تلويزيون به صورت مورب بياوريد. مثلا اگر اندازه آن ۸۱ ساتيمتر باشد تلويزيون ۳۲ اينچي است. ميز تلويزيون نبايد هم اندازه و يا كوچكتر از تلويزيون باشد چون علاوه بر اينكه زيبا نيست زيبايي تلويزيون را هم مي‌گيرد. ميز تلويزيون بايد از هر طرف ۳۰ سانت بيشتر از تلويزيون باشد.

۲ – ارتفاع ميز تلويزيون بايد چقدر باشد؟

مركز صفحه تلويزيون بايد در راستاي خط ديد بيننده باشد، تنظيم اين ارتفاع بستگي به ارتفاع مبلي كه روي آن مي‌نشينيد دارد. هرچه ارتفاع مبل بيشتر باشد بايد تلويزيون در ارتفاع بالاتري قرار بگيرد تا هنگام تماشاي تلويزيون مجبور نباشيد زياد سر خود را خم كنيد و گردنتان آسيب ببيند. با توجه به اينكه معمولا در جلوي تلويزيون از مبل راحتي استفاده ميشود بهتر است ارتفاع ۵۰ سانتي را براي ميزتان در نظر بگيريد.

۳ – جنس ميز تلويزيون

جنس ميز تلويزيون بايد به اندازه كافي محكم باشد، هر چه جنس و كيفيت ميز تلويزيون بالاتر باشد زيباتر به نظر خواهد رسيد. ميز تلويزيون‌ها از جنس چوب، ام دي اف، ملامينه، شيشه و فلز ساخته مي‌شوند. ميزهاي ساخته شده از چوب، ام دي اف و ملامينه امروزه بيشترين طرفداران دارند. ميزهاي چوبي در سبك كلاسيك ساخته مي‌شوند ولي قيمت بالايي دارند به همين جهت امروزه ميزهاي ام دي اف و ملامينه و نئوپان جايگزين خوبي براي ميزهاي چوبي شده‌اند و طرفداران زيادي پيدا كرده‌اند.

۴ – رنگ ميز تلويزيون

ميزهاي تلويزيون در رنگ‌هاي مختلف ساخته مي‌شوند براي انتخاب بهترين رنگ ميز تلويزيون به رنگ دكوراسيون منزلتان دقت كنيد و متناسب با رنگ‌هاي ديگر وسايل دكوراسيونتان رنگ مناسب را انتخاب كنيد. ميز تلويزيون چون در پذيرايي قرار مي‌گيرد و مبلمان اطراف آن قرار مي‌گيرد بهتر است با رنگ مبلمان و ديوار پشت آن ست شود.

۵ – ميز تلويزيون را كجا قرار دهيم؟

ميز تلويزيون بايد در نقطه‌اي از پذيرايي قرار گيرد كه نور مستقيم به آن نخورد چون وجود نور باعث مي‌شود هنگام تماشاي فيلم اذيت شويد و مانع ديد كامل شما مي‌شود همچنين بهتر است محلي كه ميز تلويزيون را قرار مي‌دهيد شلوغ نباشد كه هنگام تماشاي تلويزيون حواس بيننده پرت اطراف نشود و با آرامش بيشتري از تماشاي تلويزيون لذت ببرد. براي راحتي بيشتر جلوي ميز تلويزيون مبل راحتي قرار دهيد و رنگ آن را با ميز تلويزيون ست كنيد.

۶ – كدام مدل ميز تلويزيون را انتخاب كنيم ؟

ميز تلويزيون‌ها در انواع مدل‌هاي مختلف توليد مي‌شوند. براي خريد ميز تلويزيون ابتدا بايد مشخص كنيد چه مدل ميزي مد نظرتان است، ميز تلويزيون در انواع مدل‌هاي ديواري، ميز تلويزيون استند، ميز كشويي و ... توليد مي‌شوند. با توجه به سبك دكوراسيون‌تان مي‌توانيد يك ميز چوبي كلاسيك و يا يك ميز ام دي اف مدرن انتخاب كنيد و رنگ آن را با رنگ مبلمانتان ست كنيد.

۷ – ميز تلويزيون را از كجا بخريم؟

براي خريد ميز تلويزيون مي‌توانيد به فروشگاه‌ها و نمايشگاه‌هاي مختلف سر بزنيد و همچنين مي‌توانيد بصورت غير حضوري و اينترنتي ميز تلويزيون دلخواه‌تان را انتخاب كنيد و آن را درب منزلتان تحويل بگيريد. اما براي آن كه بالاترين كيفيت و ارزان‌ترين قيمت ميز تلويزيون را داشته باشيد پيشنهاد ما به شما اين است كه از سايت دي ايران با سابقه طولاني مدت و درخشان و با نماد اعتماد به نشاني DayIran.Com ديدن نماييد و انواع ميز تلويزيون جديد و شيك را مشاهده نماييد و با توجه به خريد مستقيم از توليدي يك خريد راحت و بصرفه داشته باشيد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.