نقش تخت خواب هاي تاشو براي خلاص شدن از كمبود جا در دكوراسيون خانه

۱۳ بازديد

با گسترش فرهنگ آپارتمان نشيني و كوچك شدن فضاهاي خانه ها ,خانواده ها به فكر استفاده بهينه از فضاي داخل خانه شان افتاده اند يكي از وسايلي كه امروزه فضاي زيادي را دراتاق خواب به خود اختصاص داده است تخت خواب مي باشد.

با گسترش فرهنگ آپارتمان نشيني و كوچك شدن فضاهاي خانه ها ,خانواده ها به فكر استفاده بهينه از فضاي داخل خانه شان افتاده اند يكي از وسايلي كه امروزه فضاي زيادي را دراتاق خواب به خود اختصاص داده است تخت خواب مي باشد.كه در اين مطلب نقش تخت خواب هاي تاشو براي خلاص شدن از كمبود جا در دكوراسيون خانه را برايتان توضيح مي دهيم.

 

نقش تخت خواب هاي تاشو براي راحتي در منزل واستفاده از فضا مي باشد. اين تخت ها داراي دو جك براي بلند كردن و خواباندن تخت مي باشد و معمولا جنس آن از ام دي اف مي باشد.شما از اين مدل تخت خواب ها مي توانيد در اتاق خوابي كه فرزندانتان مشتركن از آن استفاده مي كنند بهره بجوييد .زيرا با جمع شدن تخت ديگر مشكل جا در اتاق نداريد و هنگام استفاده به راحتي آن را باز كنيد وتبديل به تختي زيبا و راحت نماييد.

عكس از تخت خواب هاي تاشو و زيبا

تخت-تاشو-1

تخت-تاشو-2

تخت-تاشو-3

تخت-تاشو-4

به اين نكته توجه كنيد كه طراحي اين مدل تخت ها بايد طوري باشد كه حدود ۱۸۵ تا ۱۹۵ سانتيمتر فضاي آزاد براي جمع وباز كردن تخت داشته باشيد.تخت ها معمولا يا به صورت افقي باز مي شوند يا عمودي. اگرسقف اتاقتان كوتاه است از نوع تاشوي افقي استفاده كنيد. اگرفضاي بيشتري در اتاق داريد مي توانيد از نوع عمودي استفاده نماييد.ضمنا بايد در نظر داشته باشيد كه محل قرار گيري تخت بايد به شكلي باشد كه به راحتي بتوانيد در اطراف تخت خواب راه برويد و مشكلي در عبور و مرور نداشته باشيد.

بعضي از تخت خواب هاي تاشو حالت مخفي دارند كه در حالت جمع شده شبيه به مبلمان مي باشد .اين نوع طراحي براي جوانان و كساني كه روحيه جوان پسند دارند مناسب است به شكلي كه راحت مي توانيد از مبلمان آن براي پذيرايي در اتاقتان استفاده كنيد و اصلا فضاي زيادي را اشغال نمي كند.

نوع ديگر از تخت خواب هاي تاشو داري قفسه چوبي و ميز تحرير مي باشد و طوري طراحي شده كه به راحتي بتوانيد از آن استفاده كنيد و در صورت نياز نداشتن به راحتي آن را جمع كرده و فضاري اتاقتان را باز نماييد.

شما با مراجعه به سايت دي ايران از جديد ترين سرويس خواب ها ديدن نماييد و بدون صرف زمان با كمترين هزينه به صورت رايگان درب منزل تحويل بگيريد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.