نقش شومينه در زيبا سازي فضاي خانه و مدل هاي خاص آن طبق دكوراسيون منزل

۹ بازديد

اگر تا كنون در فصل سرما نقطه كانوني براي اتاق نشيمن خود نداشته ايد اكنون مي توانيد با كمي سليقه شومينه اي زيبا انتخاب كرده و آن را وسيله ايي براي جذاب كردن دكوراسيون خانه استفاده نماييد.

اگر تا كنون در فصل سرما نقطه كانوني براي اتاق نشيمن خود نداشته ايد اكنون مي توانيد با كمي سليقه شومينه اي زيبا انتخاب كرده و آن را وسيله ايي براي جذاب كردن دكوراسيون خانه استفاده نماييد. نقش شومينه در زيبا سازي فضاي خانه طبق دكوراسيون منزل كار دشواري نيست فقط نياز به دقت دارد.

 

در تزيين شومينه مي توان از سنگ ,چوب ,گل وگياه يا درخت كاج اطراف آن استفاده كرد .نقش شومينه در زيبا سازي فضاي خانه از اهميت زيادي برخوردار است اين تزيينات هم براي اطراف شومينه مناسب هستند و هم براي طاقچه بالاي آن مي شود استفاده نمود.در اطراف شومينه در لابلاي گل هايي كه اطراف آن گذاشته ايد مي توانيد از شمع هاي تزييني استفاده نماييد تا فضاي رمانتيكي در خانه تان بوجود آيد.

تبليغات : شيك ترين و جديدترين مبل اداري در سايت اينترنتي

عكس از شومينه هاي زيبا در منزل

شومينه 1

شومينه 2

شومينه 3

شومينه 4

روي طاقچه شومينه را مي شود ترمه يا پارچه اي قديمي انداخت و روي پارچه را ظروف قديمي گذاشت .شومينه يكي از آن دسته از وسايلي بوده است كه در سال هاي اخير محبوبيت خاصي براي دكوراسيون منزل پيدا كرده است.

استفاده از شومينه در اتاق پذيرايي كنار مبلمان يكي از روش هاي خوب براي ايجاد دكوراسيون زيبا مي باشد. در طراحي هاي امروز از شومينه بيشتر نقش دكوراسيون و جذابيت آن مهم مي باشد تا گرمايشي بودن آن.معمولا در نماي شومينه از سنگ ,گچ بري ,چوب وشيشه استفاده مي شود.كه هر كدام متناب با دكوراسيون داخلي هر خانه انتخاب مي شود.البته هنگام نصب بايد شيوه هاي عايق بندي آن را در نظر داشته باشيم تا حرارت شومينه بتواند فضاي خانه را كامل گرم نمايد وحرارت موجود هدر نرود.

انواع شومينه ها برقي و گازي مي باشد كه شما  طبق سليقه خودتان مي توانيد نوع آن را انتخاب نماييد.امروز از شومينه هاي برقي بيشتر استفاده مي شود اين شومينه ها به راحتي روي ديوارهاي كاذب نصب مي شود كه كاملا بدون صدا بوده و گرماي واقعي را در زمستان به منزل شما مي آورد.با استفاده از شومينه هاي مدرن و كلاسيك بدون تلاش براي سوزاندن هيزم و بدون آلودگي و ايجاد دود زمستان زيبايي را تجربه نماييد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.