نور پردازي با لوستر در كوراسيون داخلي براي زيبا شدن محيط خانه شما

۱۲ بازديد

نور پردازي در محيط خانه علاوه براينكه آرامش خاصي به فضا مي دهد بلكه زيبايي خانه را بيشتر مي كند.

نور پردازي در محيط خانه علاوه براينكه آرامش خاصي به فضا مي دهد بلكه زيبايي خانه را بيشتر مي كند. نور پردازي با لوستر در كوراسيون داخلي بيشتر خانه ها بكار برده شده است كه تاثير آن به وضوح مشخص مي باشد.

 

براي اينكه نحوه نور پردازي با لوستر در كوراسيون داخلي را ياد بگيريد بهتر است در ادامه مطلب با ما باشيد.يكي از جاهايي كه بهتر است نور پردازي شود بالاي تابلوهايي است كه روي ديوار نصب كرده ايد .يكي ديگر از اين مكانهاي قفسه هايي است كه وسايل قيمتي ودكوري هايتان درآن است.شما با استفاده از هالوژن ها مي توانيد به آنها نور ملايمي بتابانيد اين كار منزل شما را جذابتر مي كند.

تبليغات : شيك ترين كمد و فايل اداري  در سايت اينترنتي

عكس از لوستر هاي شيك در منزل

32048-5-D700H480

432757_678

2846hem1yhni636h6g4

zendegieirani.com-4313

اگر مي خواهيد نور خانه تان زياد شود بهتر است لوستر هاي قديمي را باز كرده وبه جاي آن لوسترهاي جديد با چراغ هاي پايين نصب كنيد.اگر در نور گرفتن براي خانه دوست داريد از هالوژن استفاده كنيد و لوسترها بيشتر جنبه تزييني داشته باشند بهتر است از لوستر هايي با شاخه هاي كم استفاده كنيد.

براي دكوراسيون كلاسيك خانه از لوستر هاي كريستال يا برنزي استفاد كنيد.براي دكوراسيون سنتي از لوستر هاي آب طلا كاري شده يا برنجين استفاده كنيد زيرا شكوه و جلال خاصي به خانه مي دهد.براي اتاق خواب از لوسترهاي  پارچه اي ,حصيري و بلورين استفاده نماييد.

بالاي ميز ناهار خوري حتما يك لوستر نصب كنيد ,ميزهاي ناهار خوري معمولا گرد هستند پس بهتر است لوستر گرد براي آن انتخاب كنيد.بالاي كابينت هاي  آشپزخانه را با هالوژن نور پردازي كنيد تا سطح كار كاملا مشخص شود نور پردازي بايد ملايم باشد تا آشپزخانه زيبا وشيك به چشم آيد اين نور پردازي درشب زماني كه مي خواهيد از آشپزخانه استفاده كنيد به كار مي آيد.

در هر اتاقي از آينه ,شيشه و ظروف صيقلي شده  براي منعكس كردن نور استفاده كنيد زيرا فضا را با روح نشان مي دهد.در هر اتاقي از چند هالوژن يا لوستر اسفاده كنيد اين نور پردازي مي تواند در سقف يا كف اتاق نيز باشد همچنين از شمع مي توانيد استفاده كرده و فضايي زيبا براي منزلتان درست نماييد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.