نحوه انتخاب و خريد آنلاين ميز ناهار خوري

۷ بازديد

انتخاب يك ميز ناهار خوري با كيفيت و مناسب براي دكوراسيون شما كار دشواري است.

 انتخاب يك ميز ناهار خوري با كيفيت و مناسب براي دكوراسيون شما كار دشواري است. يك ميز مناسب بايد داراي قيمتي مقرون به صرفه، سهولت در مراقبت و هماهنگ با دكوراسيون داخلي شما باشد. در اين مقاله قصد داريم انواع جنس ميز ناهار خوري و مزايا و معايب آنها را با شما در ميان بگذاريم و در انتها يك سايت فروش آنلاين مبلمان منزل جهت خريد ميز ناهار خوري به شما معرفي كنيم .

انتخاب جنس چوب براي ميز ناهار خوري

 چوب جامد يك ماده معمول است كه از گذشته در ساخت ميز و انواع مبلمان به كار گرفته شده است زيرا از دوام بالايي برخوردار است و به راحتي قابل ترميم است. چوب از جنس كاج، اقاقيا، انبه و ساج گزينه هاي پر طرفدار و ارزان قيمت هستند. سهولت در كار كردن با چوب و ساخت انواع مبلمان و ميز با آن به اين خاطر است كه جنس چوب با گرما و رطوبت منبسط مي شود و مي تواند خراش و سايش را نشان دهد و تعمير آن بسيار راحت است.

اگر جنس ميز از چوب نباشد مي تواند با روكشي از جنس چوب پوشانده شود، يا اينكه جنس سطح آن از تخته چند لايه باشد و ام دي اف باشد.

  انتخاب جنس سنگ براي ميز ناهار خوري

 سطح هاي سنگي كه به عنوان سطح ميز به كار گرفته مي شوند مي توانند از جنس سنگ مرمر، كامپوزيت كوارتز يا سنگ چدن (مانند سيمان) باشند. از مزايا و معايب به كار بردن سنگ در ساخت ميز اين است كه سنگ با دوام است اما متخلخل و به راحتي لكه ها را جذب مي كند و اگر اين جنس دچار ترك خوردگي شود يا  گوشه اي از آن بشكند، تعمير آن دشوار يا غيرممكن خواهد بود. آنها همچنين مي توانند وزن بسيار سنگين داشته باشند كه حمل و نقل آن ها را دشوار مي كند. قيمت سنگ هاي به كار برده شده در ميز مي تواند متغير باشد ولي در كل قيمت آن نسبت به بقيه جنس هاي به كار گرفته شده در ميز بالاست.

 

انتخاب جنس شيشه براي ميز ناهار خوري

 ميز هاي شيشه اي مي توانند شامل مدل هاي روشن، مات، يخ زده يا رنگ آميزي شده باشند. از مزايا و معايب به كار بردن شيشه در ساخت ميز اين است كه اگر چه شيشه مستعد رطوبت نيست اما مي تواند به خاطر گرما ترك بخورد يا بشكند. همچنين هر اثر انگشتي روي شيشه نمايان مي شود و اين موجب زود كثيف شدن جنس ميز شيشه اي مي گردد.

 

انتخاب جنس فلز براي ميز ناهار خوري

 فلز، از جمله فولاد ضد زنگ، برنج، روي و نسخه هاي لاكچري يا رنگ شده از اين موارد، مي تواند براي ميز استفاده شود. فلز با دوام است و به راحتي آسيب نمي بيند اما به دليل درخشش بالا هر اثر انگشتي را نشان مي دهد و به ابزار مخصوص براي تميز كردن نياز است.

انتخاب جنس پلاستيك و لمينيت براي ميز ناهار خوري: اين مواد گزينه اي ارزان قيمت هستند و مي توانند مدت طولاني دوام بياورند، اما بهترين كيفيت مواد محسوب نمي شوند. اين مواد تمايل به مقاومت در برابر لكه دار شدن دارند و نياز به نگهداري زيادي ندارند.

  

چند مدل ميز ناهار خوري در سال 2020

اگر يك اتاق غذاخوري كوچك داريد اما هنوز هم دوست داريد ميهمانان بيشتري را ميزباني كنيد، ميز ناهار خوري مستطيل شكل مي تواند در فضاي كمتري از منزل شما جاي بگيرد زيرا صندلي هاي اين ميز شش نفره مي توانند به طور كاملاً مناسب در اطراف آن قرار بگيرند.

 

ميز نهارخوري تاشو كه به راحتي چهار صندلي مقابل آن جاي مي گيرد. با پايين آمدن كناره هاي تاشو فضاي اشغال شده توسط ميز كاهش مي يابد و براي دو صندلي كفايت مي كند. مواد سطح ميز از چوب لاستيكي آغشته به رنگ و پايه ها از جنس فلز است.

 

نماي جذاب ميز ناهار خوري گرد براي خانه هايي كه داراي طراحي داخلي مدرن هستند، ايده آل است.

خريد ميز هاي ناهار خوري نقره اي مشابه از ساير خرده فروشان، ارزانتر است. ميز غذا خوري نقره اي طيف گسترده اي از سبك هاي تزئينات داخلي را به لطف طراحي فوق العاده ساده تكميل مي كند.

براي سفارش آنلاين انواع مبلمان ميتوانيد به سايت دي ايران با آدرس اينترنتي dayiran.com بعنوان با سابقه ترين سايت آنلاين مبلمان در ايران مراجعه كنيد . در اين سايت ضمن خريد با قيمتهاي مناسب با توجه به عرضه مستقيم كالا ميتوانيد از ارسال رايگان به سراسر كشور استفاده كنيد .

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.