آشنايي با دكوراسيون منزل به سبك مدرن

۱۲ بازديد

همين طور كه ميدونين سبك كلي دكوراسيون ها به دو قسمت مدرن و كلاسيك تقسيم ميشن كه ما در اينجا دكوراسيون مدرن رو براتون توضيح ميديم .

همين طور كه ميدونين سبك كلي دكوراسيون ها به دو قسمت مدرن و كلاسيك تقسيم ميشن كه ما در اينجا دكوراسيون مدرن رو براتون توضيح ميديم .

سبك دكوراسيون مدرن چيه ؟

دكوراسيون مدرندكوراسيون مدرن

به سبكي از دكوراسيون گفته ميشه كه مبتني بر نوگرايي و وسايل جديد است كه به تازگي مد شده اند . سبك مدرن ، يكي از انواع سبك‌هاي دكوراسيون داخلي است كه در اواسط قرن بيستم رواج پيدا كرده . سبك مدرن آرامش ، شيك بودن و و راحتي رو با هم داره توي اين سبك به سادگي و كاربردي بودن بيشتر اهميت داده ميشه در اين سبك از طرح هاي ساده و با خطوط صاف استفاده مي كنند .

نور در دكوراسيون مدرن

نقش نور در دكوراسيون مدرننقش نور در دكوراسيون مدرن

در دكوراسيون مدرن از نور طبيعي بيشترين استفاده را كنيد . سبك مدرن بين طبيعت و آن چيزي كه به دست انسان ساخته شده ارتباط برقرار مي كنه و به همين خاطر شما در خانه هاي مدرن شاهد پنجره هاي بزرگ ، درب هاي كشويي و نورگيرها هستيد .

استفاده از مجسمه هاي هنري و اكسسوري آري يا خير ؟

مجسمه فلزي در دكوراسيون مدرنمجسمه فلزي در دكوراسيون مدرن

مجسمه ها يكي از عناصر اكسسوري هستن كه در همه ي دكوراسيونها استفاده ميشن ، مجسمه ها فضا را از حالت بي روح بودن خارج ميكنن و به دكوراسيون جذابيت ميبخشن . در دكوراسيون هاي مدرن سعي كنيد بيشتر از مجسمه هاي فلزي استفاده كنيد . اين مدل مجسمه ها در عين سادگي جذابيت خاص خود را دارند .

مبلمان در سبك مدرن چطوري باشه ؟

مبلمان در دكوراسيون مدرنمبلمان در دكوراسيون مدرن

همونطور كه گفتيم يكي از خصوصيات اصلي سبك مدرن سادگي هستش پس براي مبلمان از مدل هايي با خطوط صاف و مستقيم استفاده كنيد به طوري كه هيچگونه خطوط منحني و جزئيات اضافي نداشته باشن . مبل هاي راحتي بيشترين استفاده را در سبك مدرن دارند . مبل هاي راحتي هم ظاهر شيك و ساده اي دارن و هم اينكه براي استراحت كردن و نشستن بهتون آرامش ميدن و خستگي رو از تنتون درميارن .

انتخاب كفپوش براي سبك مدرن

كفپوش در سبك مدرنكفپوش در سبك مدرن

از پاركت ها و كفپوش هاي چوبي در كنار لوازم و مبلمان با رنگ هاي ساده و خنثي استفاده كنيد . براي سبك مدرن از سراميك با ابعاد بزرگ و رنگ سفيد بيشتر استفاده ميشه . امروزه كف پوش‌ هاي صنعتي و جديد وارد بازار شده است كه مخصوص سبك مدرن هستن . هم چنين مصالح لوكس و گران ‌قيمت نيز در اولويت بعدي قرار دارند .

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.