راهنماي خريد سرويس چوب عروس

دكوراسيون داخلي و خارجي

راهنماي خريد سرويس چوب عروس

۸ بازديد

براي اينكه در هر زمينه اي بتوانيم يك خريد ايده آل و مطمئن داشته باشيم ابتدا بايد اطلاعاتي را درباره ي آن به دست آوريم.

براي اينكه در هر زمينه اي بتوانيم يك خريد ايده آل و مطمئن داشته باشيم ابتدا بايد اطلاعاتي را درباره ي آن به دست آوريم.

سرويس چوب چيست؟

براي اينكه در هر زمينه اي بتوانيم يك خريد ايده آل و مطمئن داشته باشيم ابتدا بايد اطلاعاتي را درباره ي آن به دست آوريم. امروزه مهم ترين دغدغه دختران جوان كه در شرف ازدواج هستند و همچنين خانواده هاي آن ها، تهيه جهيزيه اي مناسب مي باشد. يكي از مهم ترين اجزاي جهيزيه سرويس چوب مي باشد. شايد از خود بپرسيد كه سرويس چوب شامل چه چيزهايي مي باشد: در جواب بايد گفت كه سرويس چوب عروس شامل سرويس خواب عروس و مبلمان كه بسته به نوع فرد استفاده كننده از آن ميتواند مبل راحتي ، سلطنتي ،مبل استيل،كلاسيك و ...باشد و گاها نيز ميز ناهارخوري و بوفه را در برميگيرد. در مورد ميز ناهار خوري و بوفه بايد اين نكته را در نظر گرفت كه قيمت ميز ناهار خوري و همچنين بوفه براي افرادي كه به تازگي زندگي خود را آغاز مي كنند بسيار مهم است و بايد جنس با كيفيت اما با قيمت مناسب خريداري نمود.

سرويس خواب عروس:

امروزه با توجه به تنوعي كه در سرويس خواب ها وجود دارد انتخاب يك سرويس خواب جديد و مناسب براي جهيزيه كار دشواري مي باشد اما شما ميتوانيد با داشتن اطلاعات كافي درباره ي سرويس خواب ها انتخاب مطمئني داشته باشيد .به طور كلي هر  سرويس خواب براي جهيزيه عروس از يك تخت خواب دو نفره ، دو عدد پاتختي ،يك عدد ميز آرايش  به همراه آينه  و صندلي و همچنين كمد تشكيل شده است. پاف نيز از اجزاي فرعي سرويس خواب مي باشد و در پايين تخت خواب قرار مي گيرد . در ادامه به طور مختصر به توضيحاتي درباره ي سرويس خواب ميپردازيم .

تخت: تخت خواب يكي از اجزاي مهم و اصلي در يك سرويس خواب شيك براي جهيزيه عروس به حساب مي آيد كه براي خريد آن بايد دقت كافي را به عمل آورد. افراد برحسب نياز خود اندازه و ارتفاع تخت خواب خود را تعيين مي نمايند . براي جهيزيه عروس از تخت خواب دو نفره استفاده مي شود بهتر است كه پيش از خريد تخت خواب دو نفره ابعاد اتاقتان را در نظر بگيريد زيرا تخت خواب هاي دو نفره ابعاد و اندازه هاي متفاوتي دارند.پس حتما ابعاد تخت خواب بايد متناسب با فضاي اتاق شما باشد.اندازه هاي استاندارد تخت خواب هاي دو نفره معمولا چيزي به طول 200 سانتي متر و همچنين عرض 160 مي باشد كه اين اعداد نيز ميتوانند با توجه به نياز فرد متغير باشند.

پاتختي : پاتختي نيز يكي از ديگر وسايل سرويس  خواب مي باشد كه استفاده هاي زيادي دارد. زوج هاي جوان كه به تازگي ازدواج كرده اند ميتوانند قاب عكس هاي خود را روي آن و در كنار تخت خواب قرار دهند، همچنين براي گذاشتن شب خواب و يا عينك مطالعه به هنگام شب و ... مورد استفاده زيادي قرار مي گيرد . ارتفاع پاتختي نيز با توجه به ارتفاع تخت تعيين مي گرد كه معمولا ارتفاع آن  براي راحتي بيشتر پايين تر از تخت است .

ميز آرايش : از مهم ترين اجزاء در سرويس خواب كه بانوان استفاده بيشتري از آن دارند، ميز آرايش يا همان ميز توالت مي باشد . ميزهاي آرايشي معمولا داراي كشو هايي هستند كه ميتوان مقداري از وسايل مورد نياز خود را در آن قرار داد. بهتر است اگر فضاي اتاق شما كم است ميز آرايشي را انتخاب كنيد كه داراي كشوهاي بيشتري باشد تا بتوانيد مقدار بيشتري از وسايل خود را در آن نگهداري فرماييد.

آينه: آينه يكي ديگر از وسايل سرويس خواب است كه به وفور از آن استفاده مي شود و معمولا روي ميز آرايش يا ميز توالت قرار مي گيرد. در سرويس خواب  بسته به نوع دكوراسيون اتاق و يا نيازو سليقه تان مي توانيد از آينه هاي قدي ،روميزي و يا متصل به ديوار استفاده نماييد.

كمد:يكي از وسايل ضروري سرويس خواب كمد مي باشد كه برحسب فضاي اتاق خود ميتوانيد از مدل آينه دار و يا بدون آينه آن استفاده نماييد . كمد اين امكان را به شما مي دهد تا لباس و وسايل ديگر خود مانند كيف و كفش و هرچيز ديگري كه نيازتان است را در كمد نگه داري نماييد .اگر اتاق شما داراي كمد يواري مي باشد نيازي به خريد كمد در سرويس خواب نخواهيد داشت چون باعث گرفتگي فضاي اتاق خواهد شد.

پاف: پاف يكي از اجزاي فرعي سرويس خواب به شمار مي رود و به مبل بدون پشتي گفته مي شود كه در ارتفاعي پايين تر از تخت  قرار مي گيرد. كه به نظر ميرسد بودن پاف در كنار سرويس خواب به صورت تشريفاتي است و براي تكميل سرويس خواب وجود دارد البته كارايي هايي نيز دارد كه نسبت به كارايي بقيه اجزا سرويس خواب كمتر است . به عوان مثال از پاف هاي صندوقي ميتوان براي نگهداري اشياءاستفاده نمود.

نكاتي در مورد مبلمان سرويس چوب عروس :

1- مبلمان را با توجه به فضايي كه بايد در آن چيده شود انتخاب كنيد.

2- فضايي از خانه را كه به چيدن مبلمان اختصاص ميدهيد را اندازه گيري نماييد تا بعدا در چيدن مبلمان با مشكل مواجه نشويد.

3- بهتر است كه در اتاق هاي نشيمن از مبل هاي راحتي استفاده نماييد.

4- اگر رفت و آمد و مهماني هايتان زياد است بهتر است از مبلماني با رنگ پارچه تيره تر استفاده نماييد كه به اندازه كافي نيز محكم باشند.

5- اگر جزو آن دسته افراد هستيد كه عادت داريد جلوي تلويزيون و يا شومينه دراز بكشيد بهتر است كه از مبل هاي تخت خواب شو استفاده نماييد

دسته بندي مبل ها:

مبل ها بر اساس ساختار به دسته هاي زير تقسيم مي شوند:

- مبل استيل يا سلطنتي

- مبل نيمه استيل (كه هم راحتي است و هم استيل در آن به كار رفته است )

- مبل تمام راحتي كه طرفداران زيادي دارد

ميز ناهارخوري در سرويس چوب عروس :

ميزناهارخوري چوبي معمولا نسبت به بقيه ميزها طرفداران بيشتري دارد . اين نوع ميز ناهار خوري ها داراي تنوع بيشتري بوده و به راحتي با دكوراسيون منزل ست مي شود . اگر قصد خريد ميز ناهارخوري چوبي را داريد بهتر است از ميزي استفاده كنيد كه داراي چوب محكم و ضد خش باش و همچنين از استحكام كافي برخوردار باشد . ميز ناهار خوري هاي چوبي انواع مختلفي دارند كه با توجه به نياز خود مي توانيد از مدل هاي متنوع آن بهره ببريد . ميز ناهار خوري هاي گرد ، سلطنتي ، كلاسيك، مدرن و ... از انواع ميز ناهار خوري هاي چوبي هستند. دختران جوان مي توانند براي جهيزيه خود بر حسب علاقه از ميز ناهار خوري هاي چوبي به رنگ سفيد استفاد نمايند كه جلوه ي خاصي به دكوراسيون منزلتان خواهد داد .

در نهايت براي انتخاب يك سرويس چوب مناسب بايد به طر كلي فضاي خانه و دكوراسيون آن و همچنين علايق خود را در نظر بگيريد تا بتوانيد بهترين ديزاين را براي خانه جديدتان داشته باشيد.

يكي از سايتهاي فروش اينترنتي تمامي محصولاتي كه راجع به آن صحبت كرديم سايت اينترنتي دي ايران است كه به كمك اين سايت ميتوانيد به راحتي از معتبرترين توليدي خريد نماييد در ضمن ارسال محصولات اين سايت به سراسر ايران رايگان است و بابت حمل كالا هزينه اي دريافت نميشود .

 منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.