دكوراسيون داخلي زيبا با سرويس خواب، ميز تلويزيون، مبل راحتي و ميز ناهار خوري گرد

۴ بازديد

براي داشتن خانه اي زيبا و در عين حال كاربردي، تمامي اسباب و لوازم به كار برده شده در آن بايستي تناسب خوبي با يكديگر داشته و در عين حال از دوام و كيفيت خوبي نيز برخوردار باشند. ميز تلويزيون، مبل راحتي، سرويس خواب و حتي يك ميز ناهار خوري گرد ساده همگي در دكوراسيون خانه شما تاثيرگذار هستند.

براي داشتن خانه اي زيبا و در عين حال كاربردي، تمامي اسباب و لوازم به كار برده شده در آن بايستي تناسب خوبي با يكديگر داشته و در عين حال از دوام و كيفيت خوبي نيز برخوردار باشند. ميز تلويزيون، مبل راحتي، سرويس خواب و حتي يك ميز ناهار خوري گرد ساده همگي در دكوراسيون خانه شما تاثيرگذار هستند.

سرويس خواب يكي از ضروريات زندگي امروز محسوب مي شود. مشغله كاري، دوندگي هاي روزمره و فعاليت هاي دشوار باعث مي شود تا زمان استراحت و خواب بيشتر از هر زمان ديگري مورد نياز افراد قرار بگيرد. طبيعتا داشتن بستري خوب و راحت براي خوابيدن و استراحت ضروري است و اين زمان مي تواند انرژي مورد نياز فرد براي روز بعد را در اختيار او قرار دهد. بنابراين بايستي در انتخاب سرويس خواب دقت بيشتري به خرج دهيد. علاوه بر اين جنبه زيبايي شناختي نيز در زندگي مدرن كنوني مساله اساسي است. مردي كه بيشترين زمان خود را در خارج از منزل به كار و تلاش مشغول است، زني كه تمام روز را صرف خانه داري مي كند، هر دو نياز دارند تا از اتاق خوابي شيك و زيبا در ساعات پاياني روز لذت ببرند. اين زيبايي روحيه خانواده را تا حد زيادي تحت تاثير قرار مي دهد. البته قرار نيست حتما عروس و داماد باشيد تا بتوانيد زيبايي و راحتي را در حق انتخاب سرويس خواب منزل خود دخيل بدانيد. داشتن منزلي زيبا و يا خوابي آسوده حق هر فردي با هر سن و سال مي باشد. اين فرصت را از خود دريغ نكنيد.

 خريد سرويس خواب

يك مبل راحتي خوب چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

مبل راحتي انواع مختلفي دارد. نه فقط مدل بلكه متريال و جنس آن نيز تنوع زيادي به خود اختصاص داده است. يكي از اصلي ترين مواردي كه بايستي در هنگام انتخاب مبل راحتي مدنظر قرار دهيد، سايز و اندازه آن است. اينكه در يك خانه آپارتماني با فضايي محدود زندگي مي كنيد و يا يك ويلاي بزرگ داريد هر دو نيازمند مبل راحتي متناسب خود هستند. كيفيت نيز از ديگر مواردي است كه حتما بايستي به آن دقت شود. مبل راحتي چوبي نه تنها زيبايي و كيفيت بهتري دارد، بلكه به مراتب گرماي بيشتري نيز به فضاي داخلي اتاق نشيمن شما مي بخشد. اما مرغوبيت و جنس چوب، پارچه و ساير موارد به كار برده شده در آن نيز دوام كار را تحت تاثير قرار مي دهد. نكته سوم جنبه ظاهري مانند رنگ و مدل مي باشد. اينكه دكوراسيون كلاسيك با رنگ هاي قهوه اي تند را مي پسنديد و يا نشيمني مدرن با مبل راحتي رنگ هاي روشن و جذاب مانند نارنجي و بنفش را ترجيح مي دهيد، همگي به انتخاب و سليقه شما بستگي دارد. فقط سعي كنيد رنگ و مدلي را انتخاب كنيد كه بتواند در كنار ساير اجزاي اتاق نشيمن يا سالن خانه شما نيز زيبايي خود را حفظ كند.

مبلمان منزل

طراحي داخلي منازل هميشه به داشتن يك ميز تلويزيون مناسب تاكيد مي كند!

ميز تلويزيون بايستي به جز نگهداري تلويزيون شما، زيبايي را نيز در اتاق نشيمن تامين كند. طراحان دكوراسيون داخلي به تمامي فضاهاي خانه اهميت مي دهند و براي بهبود كاربري و زيبايي تمام قسمت هاي آن وسايل مناسب را پيشنهاد مي دهند. البته نيازي نيست كه حتما يك طراح داخلي اين موضوع را به شما گوشزد كند. همگي به خوبي مي دانيم كه صنايع چوبي يكي از پركاربردترين و همچنين پرطرفدارترين لوازم خانه ها هستند. ميز تلويزيون، مبل راحتي و يا حتي ميز ناهارخوري، هر كدام در جايگاه خود اهميت ويژه اي دارد. به عنوان مثال زندگي بدون تلويزيون در عصر كنوني كمي غير قابل تصور مي باشد و به همين ترتيب ميز تلويزيون نيز از ضروريات خانه به حساب مي آيد. به خصوص در خانواده هايي كه فرزندان نيز وجود داشته باشند يقينا تلويزيون يكي از پر كاربردترين لوازم خواهد بود. بنابراين وجود يك ميز تلويزيون جادار و شيك كه از متريال با كيفيت نيز ساخته شده باشد، مي تواند گوشه اتاق نشيمن هر خانه اي را زيباتر و كاربردي تر سازد.

طرح ميز تلويزيون

ميز ناهارخوري گرد صميميت وعده هاي غذايي شما را دو چندان مي سازد.

ميز ناهار خوري گرد شايد از ضروريات زندگي نباشد اما يقينا تاثير بسزايي در راحتي و زيبايي منازل دارد. چه چيزي بهتر از يك ميز ناهار خوري گرد مي تواند اعضاي خانواده را دور هم جمع كند؟ ميزهاي غذا خوري يكي از محصولات پر كاربرد صنايع چوبي محسوب مي شوند كه حتي يكي از كوچكترين آن ها براي هر خانه اي زيبايي خاصي مي بخشد. ميزهاي ناهار خوري انواع مختلفي دارند. تنوع جنس، مدل، رنگ و تعداد صندلي ها همگي باعث شده است تا انتخابي متناسب خانه و خانواده خود داشته باشيد. اما از بعد روانشناختي ميز ناهار خوري گرد باعث صميميت بيشتر اعضا در هنگام سرو وعده هاي غذايي مي گردد. اگر حتي به تازگي ازدواج كرده ايد و فرزند و يا مهمان زيادي نداريد، يك ميز ناهار خوري گرد كوچك فضاي دكوراسيون خانه شما را بسيار زيباتر از قبل كرده و عاشقانه هاي سفره هايتان را دو چندان خواهد ساخت.

ميز ناهار خوري گرد

 منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.